Petr Kadlček hostem 4.dílu Písničkářského Orfestu

17.03.2014 01:07

3. díl Orfestu máme úspěšně za sebou. Po jeho skončení mě napadla nebezpečná myšlenka. "Vejdeme se sem příště vůbec?" Ač by se dalo říci, že na prvním dílu Orfestu bylo plno, vypadá to, že nám posluchačů pořád přibývá. To je dobrá zpráva. Můžeme říci, že Open mic žije a stále nám roste :).

Ačkoli je Orfest otevřen všem druhům písničkářů a umělců nezávisle na schopnostech každého účinkujícího, musím říci že interpretační úroveň jednotlivých dílů je celkově velmi vysoká. Až jsem se trošku začínal bát, zda před takovými výkony nedostanou případní zájemci z publika strach vystoupit před mikrofon a naplnit tak poslání open micu, které říká: "Přijď a hraj". Opak je však pravdou. Zatím v každém dílu se našel jeden nebo více zájemců, kteří nám mimo předem daný program odhalili, co v nich dřímá. Setkali se vždy s velmi kladnou reakcí publika. To je povzbuzení pro případné další zájemce, kteří se nechtějí předem k ničemu vázat. Mohou přijít jako diváci, v průběhu večera sebrat odvahu, stoupnout si před mikrofon a překonat tak sami sebe. To je něco, co pak dá člověku sílu v budoucnosti jednat tak, jak opravdu chce.........

Už teď vím, že ve IV. díle se bude opravdu na co těšit. Hlavním hostem večera bude Petr Kadlček, člen skupiny Natural. Určitě budete znát hit "Já na to mám", jehož textu je Petr Autorem. 

Na závěr mám jedno malé doporučení všem, kdo se chystají na IV.díl písničkářského Orfestu 16.května:
Přijďte včas a zaberte si židli. Otevřeno bude již od 18.hodin :o).

Těším se na vás
Vláďa Šunda
https://bandzone.cz/vladimirsunda